Overwatch švenčia antrąjį savo gimtadienį: kas padėjo sulaukti įspūdingos sėkmės ir kokie yra ateities planai?
Gimtadieniai yra tai, ko laukia kiekvienas iš mūsų. Tačiau… Jau seniai nieko nebestebina faktas, kad gimtadienius švenčia ne tik žmonės, bet ir… kompiuteriniai žaidimai.
Ir kaip tik šiandien, gegužės 24 dieną, turime paminėti dar vieną progą, kuri yra labai svarbi kiekvienam negalinčiam įsivaizduoti savo gyvenimo be kompiuterinio žaidimo. Būtent prieš lygiai dvejus metus buvo išleistas žaidimas Overwatch, kurį kuria Blizzard Entertainment. Šia puikia proga pateikiame dar daugiau naudingos informacijos apie žaidimą ir artimiausius planus.
Nors 2 metai palyginti nėra ilgas laiko tarpas, galima tik pasidžiaugti, kad būtent jo pakako tam, kad žaidimo kūrėjai iš tiesų turėtų kuo pasidžiaugti. Na, o džiuginančių faktų tikrai yra – visai neseniai buvo paskelbta, kad žaidėjų skaičius pasiekė daugiau nei 40 milijonų. Taigi, drąsiai galima sakyti, kad tai yra vienas sėkmingiausių tokio pobūdžio žaidimų.
Nesunku suprasti, kodėl šis žaidimas per tokį trumpą laiko tarpą sulaukė tokios didelės sėkmės. Tam įtakos turėjo ne tik tai, kad kompiuterinių žaidimų ekspertai puikiai vertina šį žaidimą pagal daugybę svarbių kriterijų, bet ir aplinkybė, kad žaidimų kūrėjai noriai atsižvelgia į žaidėjų nuomonę, kuria grįžtamąjį ryšį ir nuolat tobulina žaidimą. Ne paslaptis, kad vartotojai visada yra linkę pirmenybę teikti toms prekėms ar paslaugos, kurių kūrėjams bei teikėjams rūpi jų nuomonė.
Sakoma, kad viena sėkmės paslapčių yra nuolatinis judėjimas pirmyn. Kuomet kalbame apie Overwatch, matyti, kad vietos sustojimui taip pat nėra. Vienas iš už žaidimo kūrimą bei leidybą atsakingų asmenų Matthew Hawley interviu metu pareiškė, kad nėra nieko geriau už nuolatinį tobulėjimą ir būtent be jo neįsivaizduojami visi su žaidimo kūrimu bei leidimu susiję procesai. Taip pat buvo paminėta, kad šiuo metu dirba kur kas didesnė žmonių komanda nei prieš išleidžiant žaidimą, todėl galima kur kas lengviau įgyvendinti ir dar įnoringesnius bei išradingesnius sumanymus. Kuomet kalbame apie kompiuterinius žaidimus, vienas labiausiai dominančių dalykų yra netikėtos idėjos ir tai, kaip jos buvo įgyvendintos. Matthew Hawley iš Blizzard taip pat pareiškė, kad turint tokią entuziastingų žmonių komanda, kokia yra dabar, net pačių sudėtingiausių sumanymų įgyvendinimas taps tikru malonumu. Na, o žaidimo gerbėjai turės dar didesnį malonumą stebėti visas įgyvendintas naujoves.
Kaip jau supratome, nuolatinis tobulėjimas tampa svarbiausiu procesu, tad jis yra įgyvendinamas ir šiuo metu. Taigi, kuo puikiausiai suprantame, kad skaitytojai bent akies krašteliu norėtų pažvelgti į nuolat vykstantį žaidimo tobulinimo procesą. Ir šiam norui tikrai lemta išsipildyti, kadangi jau netrukus atskleisime svarbią detalę, susijusią su tobulinimo procesu. Pasirodo, tobulinant šį žaidimą buvo įdiegtas ne vienas naujas žemėlapis.